Het is zover... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Gronert - WaarBenJij.nu Het is zover... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Gronert - WaarBenJij.nu

Het is zover...

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

20 Februari 2010 | Nederland, Rotterdam

Na maandenlang vooruit kijken, regelen en plannen (oke ik overdrijf een beetje maar ik moest wel veel regelen), is het dan eindelijk zover..! Het 'aaaaah ga ik dit echt doen? ja! ik ga echt weg!' gevoel is binnengekomen. Hoewel ik de kriebels eerder had verwacht (en iedereen om mij heen ook) hadden ze waarschijnlijk vertraging opgelopen tussen de stress, de antibioticakuur en de prednisontabletten. Maar goed ze zijn er nu!!!
Na het proberen in te pakken van mijn koffers en het morgenochtend waarschijnlijk weer herpakken van de koffers want natuurlijk: ze zijn te zwaar, en een lekker warm bad zit ik hier nu wachtend op morgen. Mijn laatste nachtje..
Dan ga je toch wel even nadenken over de dingen die je misschien gaat missen:
- dag koudkikkerlandje
- dag molens, klompen, tulpen en kaas (niet dat ik daar iets van merk)
- dag wind, sneeuw en ijzel
- dag niet uit bed kunnen komen terwijl ik al weg had moeten zijn
- dag verwachtingen, regels en moeten
- dag heel hard fietsen om dan net op tijd (of net te laat) te komen, sorry!
- dag fietsen in de 3de versnelling omdat ie het begeven heeft door de kou
- dag tram lijn 21 en 23, waar zijn jullie als ik jullie nodig heb?
- dan lieve katten, wat zal ik jullie knuffels, geprrrt, gemauw en geknor missen
- dag mama, 3 keer per week bellen ga ik wel missen hoor
- dag lieve broers, schoonzus en neefje
- dag hele weekend op de bank filmnet kijken
- dag lief huis, alleen jammer dat je me niet warm kunt houden in de winter
- dag eeuwig proberen op te ruimen, accepteer gewoon dat je niet netjes bent
- dag bandjes kijken in rotown
- dag lekkere filetlapjes in kentucky marinade van de lidl
- dag hobby's die ik toch nooit uitoefen
- dan lieve collega's, soms kan werken best leuk en gezellig zijn
- dag nederlands sarcasme
- dag op zondag naar de winkel gaan gewoon omdat het kan
- dag metro en de jongeren daarin met muziek uit de speaker van hun mobiele telefoon
- dag mensen die altijd maar meer willen of beter willen zijn
- dag weten waar je aan toe bent en wat er gaat gebeuren vandaag
- dag allemaal, daaaaag

  • 22 Februari 2010 - 09:25

    Maritza:

    Daaag! Even denken hoor, wat ga je écht missen.. Ik denk je katten, je mamma, broers, schoonzus en neefje, de bandjes in rotown enne dat vooral. Maar oooh, je moet wel snel even je huidige locatie veranderen in Ecuador he, want ik neem aan dat je daar nu onderhand wel zit. Oke, heel zinloos berichtje, maarre, ik mail je snel ;)! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Vrijwilligerswerk in Ecuador

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

Terugvlucht

17 Juni 2010

Terug naar Nederland

11 Juni 2010

Mijn leven hier...

25 Mei 2010

Vervolg rondreis

06 Mei 2010

Rondreis
Tessa

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 21592

Voorgaande reizen:

20 Februari 2010 - 22 Juni 2010

Vrijwilligerswerk in Ecuador

Landen bezocht: