¡Hola Amigos! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Gronert - WaarBenJij.nu ¡Hola Amigos! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Gronert - WaarBenJij.nu

¡Hola Amigos!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 December 2009 | Nederland, Rotterdam

¡Hola Amigo!
Leuk dat je er bent!

In februari ga ik voor 5 maanden naar Ecuador. Ik heb er super veel zin in!

In Quito ga ik als vrijwilliger werken bij verschillende projecten met kinderen.
Maar eerst logeer ik een paar weken bij een gastgezin vanuit waar ik spaanse les krijg.
Daarna woon ik samen met andere vrijwilligers in een appartement.

En natuurlijk wil ik ook alle mooie plekken van het land ontdekken!
Op de evenaar staan, naar de markt in het indianendorpje Otavalo, naar de actieve vulkaan Cotopaxi en het kratermeer, door het regenwoud van de Amazone, langs de heuvels en watervallen in Banos, met de spectaculaire treinrit door de Andes en nog veel meer..!

Op deze blog ga ik proberen mijn reis vast te leggen door een dagboek bij te houden en alle foto's te uploaden.

Het lijkt me leuk als je een berichtje achterlaat of nog eens komt kijken!

Liefs Tessa

  • 15 Februari 2010 - 20:35

    Nel:

    Hai Tess....

    Ik ga je volgen hier....

    Greetiezzzz, Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Vrijwilligerswerk in Ecuador

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

Terugvlucht

17 Juni 2010

Terug naar Nederland

11 Juni 2010

Mijn leven hier...

25 Mei 2010

Vervolg rondreis

06 Mei 2010

Rondreis
Tessa

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 21591

Voorgaande reizen:

20 Februari 2010 - 22 Juni 2010

Vrijwilligerswerk in Ecuador

Landen bezocht: